درباره مانا سوله ایرانیان

مانا سوله ایرانیان (واقع در مشهد)

شرکت قطعات فلزی مانا سوله ایرانیان به دنبال گسترش حجم پروژه های صنعتی منطقه ایجاد و سپس با رشد تقاضای محصولات فلزی و فولادی گسترش یافته است.اعضای این شرکت دارای تجربه تخصصی در ارتباط با اسکلت های فلزی پیش ساخته و ساختمانهای طبقاتی میباشند.

کادر مجرب فنی و مهندسی این شرکت علاوه بر تدریس در مراکز علمی سعی و تلاش نموده اند که اصول علمی و تخصصی را در مرحله اجرای پروژهای صنعتی و سازه های مرتفع پیاده سازی نمایند.هدف از ایجاد این واحد صنعتی انجام پروژه های فلزی مطابق با آخرین استانداردهای روز وهمچنین توسعه ساختمانهای صنعتی و صنعتی سازی ساختمانها میباشد.

 

 

کارخانه قطعات فلزی مانا سوله ایرانیان در زمینی به مساحت 11.000 مترمربع واقع در مشهد جاده آسیایی شهرک صنعتی فناوری های برتر با زیر بنایی حدود 5000 مترمربع مستقر است تولید این واحد صنعتی حدود 12.000 تن در سال بوده است و امید است با طرح توسعه مورد نظر در آینده نزدیک این ظرفیت افزایش یابد.

شرکت مانا سوله ایرانیان با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی و توانمند ترین مهندسین شرق کشور، موفق به اخذ گواهینامه های ایزو 2-3834 سطح جامع در فرایند جوشکاری مواد ذوبی و ایزو 9001 در مدیریت کیفیت و پروانه استاندارد ملی ایران شده است و گامهای موثری در زمینه مهندسی و ساخت قطعات فلزی بردارد. و از سوی دیگر توانسته است نام خود را به عنوان یکی از خوشنام ترین برند های ساخت استراکچر های سنگین فلزی در کشور ثبت نماید.

تضمین کیفیت محصولات این شرکت داشتن نیم نگاهی است به پروژه های پیشینه این مجموعه که قطعا گذشته آنها ، آینده شما خواهد بود.

هدف نهایی این مجموعه ساخت و ارائه  مشاوره های رایگان و بدون محدودیت در زمینه  ساخت سازه های فولادی از جمله سازه های بلند مرتبه، برج ها، سازه های صنعتی و سوله ، استادیو ها، سازه های استراتژیک ، تونل ها و مخازن  و پل ها در جهت بهره مندی مشتریان گرامی از بهترین و بروز ترین اطلاعات و در نهایت ساخت  بهترین سازه های فولادی با تکنولوژی انحصاری و غیرقابل مقایسه با رقبا، میباشد.