دستاورد ها

iso 3834-2

بدون شک بازتاب و ذکر مهارت ها و دستاوردها در رزومه و انگیزه حرفه‌ای مهمترین کاری است که باید انجام دهید. حتی می‌توان گفت هدف اصلی از تهیه رزومه و SOP این است که مهارت‌ها و دستاوردهای شما را به کارفرما نشان بدهد.

در این نوشته هم در مورد پیدا کردن مهارت‌ها و نقاط قوت و همچنین یادآوری دستاوردهایمان صحبت می‌کنیم.  می‌توانیم با اطمینان در مورد دستاوردها و نقاط قوت ما صحبت کنیم و آنها را معرفی نماییم.

بیشتر اوقات از مهارت‌هایی که با چشم قابل مشاهده و ارزیابی نیستند غافل می‌شویم . مهارت‌ها معمولاً با معیار و یا نمره سنجیده می‌شوند و بنابراین ضعف آنها را به سرعت احساس کرده و برای تقویت آنها تلاش می‌کنیم. اما مهارت‌های ارتباطی، مهارت در برقراری نظم و برنامه و یا مهارت درک متقابل، توانمندی‌هایی هستند که اغلب افراد از قوت و ضعف آنها در خود بی خبر بوده و در فکر توسعه آنها نیستند شرکت مانا سوله ایرانیان تلاش کرده تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کند و در جهت بهبود آن تلاش نماید.

شرکت مانا سوله ایرانیان با دریافت گواهینامه های ایزو9001 و ایزو 2-3834 و پروانه استاندارد ملی ایران ثابت کرده در جهت پیشرفت و شکوفایی و جلب رضایت کارفرما و تولید محصولی با کیفیت تلاش میکند.