سوله سازی در مشهد ساخت سوله در مشهد (1403)

سوله سازی در مشهد

پیدا کردن یک شرکت معتبر جهت سوله سازی در مشهد و یا اسکلت ساختمان و مهمتر از آن اعتماد به کیفیت ساخت سوله از سوی دیگر کار دشواری است.

از این رو شرکت مانا سوله ایرانیان گواهینامه های استاندارد ایزو 2-3834 و 9001 ون همینطور پروانه استاندارد ملی ایران را در صفحه وب سایت خود در اختیار کارفرمایان گرامی قرار داده است همچنین تعدادی از پروژه های انجام شده خود را در بخش گالری پروژه ها خدمت شما عزیزان قرار داده تا در جریان کیفیت و استاندارد بودن محصول نهایی قرار بگیرید.

شرکت مانا سوله ایرانیان یک شرکت سوله سازی در مشهد است با بیش از 25 سال تجربه ساخت و ساز چه در صنعت ساخت سوله سازی در مشهد چه در صنعت ساخت اسکلت فلزی در مشهد از نظر کیفیت زبان زد خاص و عام بوده.

سوله هایی که شرکت مانا سوله ایرانیان تولید و یا برخی از اسکلت های ساختمانی تولید شده توسط بهترین سوله سازی در مشهد یعنی مانا سوله ایرانیان…سوله و یا اسکلت هایی بوده که شرکت های دیگر سوله سازی در مشهد توانایی ساخت و علم کافی در انجام آنها را نداشته اند .

شرکت مانا سوله ایرانیان بهترین شرکت سوله سازی در مشهد است چرا که ثابت کرده با ساخت پروژه های سوله های قوسی جان تازه ای به ساخت سوله در مشهد داده است.

 قیمت سوله در مشهد و  قیمت ساخت سوله مشهد

مانا سوله ایرانیان همیشه سعی داشته است با حفظ کیفیت، قیمت سوله در مشهد را هم حفظ کرده و با توجه به تولید محصول با کیفیت قیمت اسکلت ساختمانی و سوله در مشهد را به نسبت مقرون به صرفه تر از دیگر شرکت های نگاه دارد.

 ساخت سوله مرغداری مشهد

شما کارفرمایان و مشتریان محترم که قصد ساخت سوله مرغداری را دارید

، قبل از هر اقدامی جهت اطلاع از روند ساخت و نوع متریال و تجهیزات مورد استفاده می توانید با ما تماس بگیرید.

در اینجا قصد داریم که مشخصات و اندازه های یک واحد جهت احداث و ساخت سوله مرغداری و به طور خاص پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 40000 قطعه را بررسی کنیم.

نوع سوله: سوله مرغداری گوشتی

ظرفیت: 40000 قطعه

زمین: براساس قوانین و دستورالعمل های موجود، در حال حاضر حدوداً 4500 تا 5000 متر مربع زمین جهت پیاده سازی یک مرغداری گوشتی باید در نظر گرفته شود و طراحی نقشه سوله باید به صورت زیر باشد :

  • سالن پرورش : 4000 متر مربع؛
  • تأسیسات جانبی : مانند انبار دان ، پیش سالن ، اقامتگاه کارگری ، و دفتر مدیر مجموعه جمعاً حدود 500 تا 1000 متر مربع.

طراحی تأسیسات سوله: در یک پروژه 40000 قطعه ای با توجه به ابعاد زمین و موقعیتی که در آن قرار گرفته است، می توان حالت های مختلفی را طراحی کرد و ساخت:

  • حالت اول: دو سالن 20000 قطعه ای در امتداد هم؛
  • حالت دوم: چهار سالن 10000 قطعه ای دو به دو به موازات یکدیگر؛
  • حالت سوم: دو سالن 20000 قطعه ای به موازات هم.

به عنوان مثال، اگر شکل زمین شما به صورت مستطیلی می باشد و طول آن حداقل 300 متر است، پیشنهاد می کنیم که از حالت یک جهت احداث سوله مرغداری استفاده شود و دو سالن در امتداد هم که در بین آنها اتاق فرمان قرار گرفته است، ساخته شوند.

اطلاعات بیشتری در اختیار دوستان قرار میگیرد چنانچه جهت ساخت با ما تماس بگیرید.

 ساخت سوله سبک، ساخت سوله خرپا، ساخت سوله با پروفیل

مانا سوله ایرانیان با توجه به توانایی هایی که در کادر تیم مدیریت و مهندسی خود دارد میتواند بهترین راهنمایی و با کمترین هزینه شما را در ساخت سوله سبک ساخت سوله خرپا و ساخت سوله با پروفیل راهنمایی کند.

 مناطق صنعتی استان خراسان و سوله سازی در مشهد

با توجه به رشد صنعت و همچنین صنعت سوله سازی در مشهد مناطقی در مشهد هستند که تبدیل به شهرک صنعتی شده اند یا در حال تبدیل شدن به شهرک صنعتی هستند.

با توجه به موقعیت و شناخت شرکت مانا سوله ایرانیان شما میتوانید با کارشناسان ما جهت ساخت سوله تماس بگیرید.

051-32400525

javanmard وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط تلفنی با کارشناسان ما

09151009700

ارتباط سریع
خروج از نسخه موبایل