سوله سازی در مشهد و بهترین سوله ساز در مشهد

شرکت مانا سوله ایرانیان شرکت سوله سازی در مشهد است که از بهترین سوله سازی در مشهد است که با کیفیت ترین سوله در مشهد را تولید کرده و سپس سوله با هزینه مناسب به کارفرمایان عزیز تحویل دهد دال بر صحت این مقاله با دریافت گواهینامه های ایزو9001 و ایزو 2-3834 و پروانه استاندارد ملی ایران ثابت کرده در جهت پیشرفت و شکوفایی و جلب رضایت کارفرمایان و تولید محصولی با کیفیت تلاش میکند.

لازم به ذکر است مانا سوله ایرانیان اولین سوله سازی در مشهد است که توانسته است مدارک ایزو و گواهینامه استاندارد ملی ایران را در بخش سوله وتولید قطعات فلزی با گرید b دریافت کند.

که در سطح کشور فقط به تعداد انگشتان یک دست شرکتهایی وجود دارندکه توانسته اند گواهینامه های خود را با گرید B دریافت کنند.

سوله سازی در مشهد ساخت انواع سوله در مشهد

مانا سوله ایرانیان اولین سوله سازی در مشهد است که توانسته است ایزو 2-3834 را دریافت کرده اگر میخواهید بدانید ایزو سوله سازی در مشهد چیست؟ میخواهم به زبان ساده خدمتتان عرض کنم اگر شرکت سوله سازی در مشهد توانسته باشد این گواهینامه را دریافت کند بدین معناست که پتانسیل ها و علم کافی برای ساخت تمام قطعات فلزی را دارا است چرا که این گواهینامه به راحتی بدست نمی آید و شرکت سوله سازی غربالگری خواهد شد.

مفتخریم اولین شرکت سوله سازی در مشهد هستیم که توانسته ایم سوله با قیمت ارزان و سوله با کیفیت بالا در اختیار کارفرمایان عزیز قرار دهیم.

بهترین سوله سازی در مشهد کدام است؟

سوله سازی در مشهد

کارخانه قطعات فلزی مانا سوله ایرانیان در زمینی به مساحت 11.000 مترمربع واقع در مشهد جاده آسیایی شهرک صنعتی فناوری های برتر با زیر بنایی حدود 5000 مترمربع مستقر است تولید این واحد صنعتی حدود 12.000 تن سوله و اسکلت ساختمانانی در سال بوده است و امید است با طرح توسعه مورد نظر در آینده نزدیک این ظرفیت افزایش یابد.

شرکت قطعات فلزی مانا سوله ایرانیان به دنبال گسترش حجم پروژه های صنعتی منطقه ایجاد و سپس با رشد تقاضای محصولات فلزی و فولادی گسترش یافته است.اعضای این شرکت دارای تجربه تخصصی در ارتباط با اسکلت های فلزی پیش ساخته و ساختمانهای طبقاتی میباشند.

سوله فوق مربوط به سوله دیباج است که در مشهد ساخته شده است

کادر مجرب فنی و مهندسی این شرکت علاوه بر تدریس در مراکز علمی سعی و تلاش نموده اند که اصول علمی و تخصصی را در مرحله اجرای پروژهای صنعتی و سازه های مرتفع پیاده سازی نمایند.هدف از ایجاد این واحد صنعتی انجام پروژه های فلزی اعم از سوله در مشهد اسکلت ساختمانی در مشهد مطابق با آخرین استانداردهای روز وهمچنین توسعه ساختمانهای صنعتی و صنعتی سازی ساختمانها و سله سازی میباشد.

ساخت سوله چیست؟

کار ساخت سوله مسئولیتی است که باید با نهایت دقت انجام شود. ساخت سوله یک کار بسیار دقیق است. علیرغم اینکه بستگی به کارایی دارد، هر فعالیتی که در سوله انجام شود ذاتاً خطرناک است. در نتیجه وقتی صحبت از ساخت و ساز می شود، باید از مصالحی استفاده کرد که خطر را به حداقل می رساند. در نتیجه مصالح ها باید با مواد مرغوب و مناسب ساخته شوند. به دلیل ترکیباتش احتمال آسیب دیدگی را کاهش می دهد. این کار برای جلوگیری از هر گونه آسیبی که ممکن است در صورت سقوط و ضربه به سبک ترین شکل ممکن رخ دهد، کار می کند.

چگونه یک سوله بسازیم؟

هم زمین و هم محیط برای ساخت سوله بسیار مهم هستند. در سالن های ورزشی سرپوشیده و روباز، هم کیفیت صدا و هم سطح نویز در نظر گرفته می شود. ابتدا یک پوشش اکریلیک یا لاستیکی روی کفپوش فعلی اعمال می شود تا صداها را کاهش دهد. بتن یا آسفالت نوع سطحی است که باید پوشش داده شود. مهمترین چیز داشتن یک پایه محکم و محکم است. پس از گذاشتن روکش اکریلیک یا لاستیکی روی کف، صاف می شود. مواد مبتنی بر آب مانند اینها به شما امکان می دهد تا به راحتی با سختی کف به ورزش بپردازید. ضخامت پوشش را می توان به گونه ای تغییر داد که به بهترین وجه متناسب با منطقه مورد نظر باشد.

ویژگی های ساخت سوله

هر سطحی که در سوله مورد استفاده قرار می گیرد باید از مواد بادوام باشد. از آنجایی که مواد به راحتی فرسوده نمی شوند، ممکن است برای سال های زیادی مورد استفاده قرار گیرند. به ویژه کف و سقف و ستونها باید با دوام طولانی ساخته شود. 

شرکت مانا سوله ایرانیان اولین شرکت سوله سازی در مشهد است پروژه های سوله سازی زیادی در سطح شهر و کشور های منطقه و شهرکهای صنعتی ساخت و تولید کرده است که نمونه های را در قسمت گالری پروژه ها میتوانید ببینید.

javanmard وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط تلفنی با کارشناسان ما

09151009700

ارتباط سریع
خروج از نسخه موبایل