سوله پیش ساخته همان سوله آماده تحویل است

سوله پیش ساخته

سوله پیش ساخته،سوله آماده تحویل است

اگر جویای خرید یک سوله کارگاهی یا صنعتی برای کسب و کار خود باشید، حتما با کلید واژه های “ساخت سوله” یا  ” سوله پیش ساخته “ در شبکه جهانی اینترنت بر خورده اید. مادامی که به دنبال تجهیزات جدید برای کسب و کار خود هستید، مسلماً گزینه های زیادی در خصوص سوله پیش ساخته و یا سوله آماده تحویل برای شما به نمایش در خواهد آمد.

واضح است که تمام سوله های ساخته شده بر اساس یک متد و روش مشخص که شبیه به هم باشند ، ساخته نمی شوند. و مهمتر این که بدانیم تمامی سوله ها به یک شکل واحد و یکسان نیستند.

حتماً راجع به سوله و انواع آن ، چه از نوع سوله نو چه پیش ساخته و یا دست دوم ، مطالبی شنیده باشید، اما قطع به یقین همه چیز را در مورد انواع آن ، تفاوت آنها و مزایا و معایب آنها نمی دانید و احتمالاً نخواهید دانست که چرا این سازه ها می توانند بهترین انتخاب برای کسب و کار شما باشند.

یکی از شرکت هایی که تجربه بالایی در ساخت و فروش انواع سوله نو و پیش ساخته دارد ، شرکت بانک سوله ایران است. شرکتی که توانسته است پروژه های بزرگ ساخت سوله از جمله پتروشیمی شازند اراک ، پتروشیمی عسلویه ، کارخانه لبنیات میهن و موارد متعدد دیگر را با موفقیت در کارنامه خود ثبت نماید.

تولید سوله پیش ساخته

سوله های پیش ساخته چه ویژگی هایی دارند ؟

تولید سوله پیش ساخته با چه هدفی انجام می شود ؟

چرا در ساخت ساختمان سوله باید از سوله های پیش ساخته استفاده نمود؟

این محصولات رویکرد جدیدی در صنعت سوله هستند که با هدف کاهش زمان نصب و اجرا و تسریع در تکمیل پروژه و همچنین کاهش هزینه های کارفرمایان ، تولید می شوند.

محصولاتی که اگر بر اساس اصول مهندسی و علمی تولید شوند می توانند بسیار مطمئن و ارزشمند بوده و تا سال های متمادی مورد استفاده قرار گیرند.

علاوه بر موارد فوق ، کارشناسان ما توانایی ارائه نکات اصلی در خرید سوله آماده تحویل به شما مشتریان محترم را دارند. نکاتی که می تواند هزینه های ساخت شما را دست کم بین 10 الی 30 درصد و زمان انجام پروژه و شروع بهره برداری از آن را به حداقل نصف زمان معمول کاهش دهد.

در ادامه می خواهیم به چهار فاکتور اصلی اشاره کنیم که چرا برند بانک سوله ایران محبوبیت زیادی در صنعت ساخت سوله و مخصوصاً سوله های از پیش ساخته شده دارد و چرا می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای پروژه ها و کسب و کار شما باشد. با این بخش از مقاله نیز همراه باشید.

  • کاهش هزینه های ساخت سوله

مهم ترین نکته مثبتی که در استفاده از سوله پیش ساخته وجود دارد هزینه های پایین آن است. به جهت پیش ساخته بودن ، هزینه های طراحی و ساخت اولیه در این نوع سوله ها وجود ندارد. همچنین پیش ساخته بودن سوله امکان تحویل سریع و نصب و اجرای آن را فراهم می نماید.

  • ساخت سفارشی سوله

نقشه های ساختمانی متداول در معماری و مهندسی ساخت سوله صرفاً برای مواردی مانند یک مرغداری یا انبار می توانند کاربرد داشته باشند. ولی استفاده از سوله های پیش ساخته در ساخت یک سازه و ساختمان سفارشی سازی شده می تواند عملکرد اثربخش تری داشته باشد.

در ادامه برخی از جنبه های مثبت در سوله های پیش ساخته شرکت بانک سوله ایران عنوان شده است و بی شک این موارد می تواند اطمینان مشتریان و کارفرمایان محترم را نسبت به مشخصه ها و عملکرد سازه های تولیدی این شرکت و ساختمان های حاصل از آن جلب نماید.

در نتیجه قابلیت اطمینان سازه های این چنینی در کسب و کارها بالاتر می رود. در هر صورت، تا زمانی که در تصورات خود به شکل و کارکرد سازه و ساختمان کسب و کارتان فکر می کنید ، این را هم در نظر داشته باشید که سفارشی سازی تا چه اندازه می تواند در بازدهی کارتان مؤثر واقع گردد.

بالاترین کیفیت طراحی ، ساخت (جوش و برشکاری) سوله های آماده تحویل ، همراه با کمترین قیمت را به شما تعهد می دهیم.

  • طراحی سوله طبق خواسته و کاربری مورد انتظار مشتری : فرقی نمی کند که به چه دلیل می خواهید سوله سازی کنید؛ موارد بسیار قابل توجهی در طراحی و مدل سازی سوله ها دخیل هستند که به آسانی محل کسب و کار مورد نظر شما را کارا و کاربردی می کند.
  • سوله های سفارشی : به همان اندازه که انتخاب ابعاد ساختمان اهمیت دارد، باید انتخاب اجزای فلزی و اسکلت سوله مورد نظر نیز مورد توجه قرار گیرد. اسکلت هایی که برای سوله سازی بکار می رود علاوه بر زیبایی باید از مقاومت و استحکام بالایی در مقابل عوامل جوی و خوردگی برخوردار باشند.

همچنین افزودن مولفه هایی مانند درب های ورودی و خروجی در شکل های مختلف ، جرثقیل های سقفی ، عایق بندی سقف و دیوار سوله ، سیستم تهویه و گرمایشی ، جانمایی پنجره ها ، سیستم های روشنایی پیشرفته یا معمولی ، و غیره می توانند در بهبود عملکرد فضای خارجی و داخلی سوله شما بسیار اثر گذار باشند.

  • تنوع پذیری و تطبیق بالای سوله

پس از بررسی راه های مختلف جهت شخصی سازی سوله مرتبط با کسب و کارتان ، در عمل اثبات خواهد شد که بیشترین تنوع و بالاترین نرخ تطبیق پذیری را در سوله پیش ساخته می توان مشاهده نمود.

در زیر به برخی از کاربردهای سوله پیش ساخته در صنایع مختلف اشاره شده است:

  • سوله پارکینگ و معاینه فنی خودرو: ابعاد سالن و تخصیص فضای لازم به هر بخش دو مورد خیلی مهم و حائز اهمیت هستند.
  • سوله کارخانجات صنعتی : تیم ما تمامی جنبه های کار و ساخت سوله کارگاه و یا کارخانه صنعتی شما را در نظر می گیرد و سازه و ساختمان سوله پیش ساخته مناسب با کاربری شما را طراحی و تولید می کند.
  • سوله پیش ساخته انبار : مهندسی یک سوله انبار بدون ستون، این اطمینان را ایجاد می کند که تمام مشخصه های مورد نظر در فضای یک انبار در دسترس خواهد بود. و تیم ما در طراحی و ساخت سوله به این نکته تاکید دارد.
  • سوله مرغداری و دامداری : ساخت سوله های مرغداری و دامداری در کمترین زمان ممکن و با رعایت اصول نگهداری موجود زنده در داخل آن صورت می پذیرد.
  • سوله انبار غله : طراحی و ساخت سوله هایی ایزوله جهت جلوگیری از ورود حیوانات و حشرات موذی و همچنین رعایت نکات لازم برای جلوگیری از فاسد شدن غلات الزامی است.

استحکام و ماندگاری سوله

برای خیلی از مدیران و صاحبان کسب و کار، سازه پیش ساخته  می تواند بهترین گزینه در یک سرمایه گذاری موفق باشد. به زبان ساده تر، به همان اندازه که خرج کنید ، می توانید از سود حاصل از آن بهره مند شوید ولی اگر انتخاب شما صرفا یک ساختمان ارزان باشد، مقاومت و دوام را فدای هزینه پایین خواهید کرد.

سوله پیش ساخته شرکت بانک سوله ایران به جهت استفاده از یک طراحی اصولی سوله و استفاده از متریال درجه یک ، از دوام و استحکام بسیار بالایی برخورداری است. لازم بذکر است تفاوت موجود در اسکلت سازه ، کیفیت و ماندگاری نهایی ساختمان های مختلف سوله را تعیین می نماید.

در اینجا به این اشاره می کنیم که چرا یک سوله پیش ساخته شده نسبت به دیگر گزینه ها تفاوت های زیادی دارد :

  • مقاومت در مقابل طوفان : چنانچه سوالی پیرامون بهترین سازه و ساختمان از نظر مقاومت و دوام دارید، کارشناسان ما بهترین و علمی ترین پاسخ را برای شما مهیا کرده اند؛ سوله های از پیش ساخته شده بانک سوله ایران، امتحان خود را در شرایط نابسامان جوی به شکل قابل قبولی پس داده اند و کاملاً می توان به آنها اطمینان کرد. نمونه بارز این نوع سازه ها ، سوله مرغداری پیش ساخته است.
  • ضمانت : تمامی سازه ها و سوله های پیش ساخته طراحی شده و تولید شده در بانک سوله ایران، تحت استانداردهای معتبر و با ضمانت بالا ساخته می شوند.

آنچه که باعث استحکام سوله های پیش ساخته می شود رعایت اصول مهندسی ، استفاده از متریال عالی ، دقت در برشکاری و جوشکاری و رنگ آمیزی چند لایه است. و شرکت بانک سوله ایران تمام موارد ذکر شده را در بالاترین کیفیت لازم رعایت می نماید.



ارزش بالای خرید سوله پیش ساخته

رضایت از خرید مقوله ای است که مشتریان در مقابل پولی که پرداخت می کنند و محصولی که خریداری می کنند بدست می آورند. هر مصرف کننده ای در هر زمان و هنگام خرید هر محصولی ، به دنبال بالاترین ارزش است. چه این فرآیند خرید یک اتومبیل یا تلویزیون باشد و چه خرید و احداث یک سوله آماده تحویل پیش ساخته.

قطعاً این نوع سوله ها ارزانترین انتخاب نخواهند بود، اما بی شک بالاترین ارزش را برای مشتریان به همراه خواهند داشت.

این نوع سوله ها در مرحله ی اول ، سرمایه گذاری بالاتری را نسبت به برخی سوله های ارزان و کم کیفیت مانند سوله های خرپایی و سوله های با طراحی خیلی ساده نیازمندند. اما با در نظر گرفتن مشخصه های بی نظیر آنها، نظیر یک بار هزینه کردن و داشتن ساختمانی با عمر بالا ، استحکام و مقاومت بالا ، قطعاً بهتر از تقبل هزینه های نافرجام سازه ها و سوله های سنتی و غیر استاندارد و یا هزینه های ناشی از تخریب و استهلاک این نوع سازه ها در آینده نزدیک است.



ساختمان سوله

از جمله ویژگی های سوله های پیش ساخته استفاده از پیچ و مهره جهت مونتاژ آن است و نیاز به جوشکاری ندارد. بیشتر قسمت های اتصالات اصلی سازه در کارخانه پانچ می شوند که این امر فرایند شخصی سازی سفارش و نصب اجزای سوله را بسیار آسان  می کند.

ضمناً مواد به کار رفته در ساخت سوله باید منطبق با اهداف مورد نظر در کسب و کار و نوع کاربرد سوله باشد. همچنین  نو و یا دست دوم بودن اسکلت فلزی، مقدار هزینه ها ، زمان ساخت و کرایه های حمل و نقل بسته به نوع ساختمان سوله می تواند متفاوت باشد.

مواد و مصالح گوناگونی جهت سوله بتنی پیش ساخته وجود دارد و در این راستا اهداف صاحبان کسب و کار نیز متفاوت است.

اما شرکت مانا سوله ایرانان تلاش خود را جهت تامین خواسته های مشتریان و کارفرمایان محترم و تحویل به موقع سفارشات و محصولات خریداری شده منطبق با نوع کاربری آنها بکار بسته است و به دنبال ارزش آفرینی ، مشتری مداری و حصول نتایج مثبت در اهداف مشتری های خود می باشد.



javanmard وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط تلفنی با کارشناسان ما

09151009700

ارتباط سریع